Pagina's

zondag 6 november 2016

PELGRIMSPAD DEEL 2





Op 4 augustus ben ik verder gegaan met het Pelgrimspad samen met mijn wandelmaatje Karin. 
Vandaag liepen we van Aalsmeer naar Aarlanderveen, ongeveer 21 kilometer.
Het begon een beetje een druilerige vandaag en toen we Aalsmeer uitliepen en een dijkje opgingen keken we plotseling uit op de Westeinderplassen.
Het waaide hard dus er waren flink wat golven en er werd druk gesurft..... dat moest een storm at sea blok worden.









Het linkerblok maakte ik het eerst maar vanaf het begin had ik niet het gevoel dat het klopte, pas anderhalve week geleden zag ik het licht. Het moesten 4 kleinere blokken worden en er moet een windsurfer op komen.










Een plaatje zoeken op internet van een surfer was niet zo moeilijk en het was me meteen duidelijk dat ik hem van vilt wilde maken. Waarom.... geen idee. En dat bevalt me wel. Dat ik totaal geen idee heb hoe deze quilt uiteindelijk gaat worden.Het derde blok is nu klaar en deze keer ben ik er wel tevreden over.









Uiteindelijk kwam er toch nog en zonnetje door vandaag en dwars door de weilanden en tussen de schapen door, over poortjes klimmend en op tijd een kopje thee kwamen we tegen 17 uur in Aarlanderveen aan en jawel, de bus reed net voor onze neus weg en de volgende zou pas na een uur komen. In Aarlanderveen was alles al gesloten, zelfs een café waar wandelaars welkom waren. Dat zal wel zo zijn als ze maar op tijd waren... 





WORDT VERVOLGD....


1 opmerking:

Mien B zei

Weer een leuk Pelgrimspad-blog met toepasselijk quiltblock.