Pagina's

maandag 26 januari 2015

Hexagonnetjes.....Hexagons

Het heeft een tijdje geduurd maar eindelijk is de top met de hexagonnetjes van mijn moeders bloezen klaar.
De roze rand was nog een hele gok, het is namelijk niet
echt mijn kleur maar met wat goed advies van een lieve vriendin heb ik het toch gedaan.... en ik ben er super tevreden over.
Voor de achterkant gebruik ik een dekbedovertrek ( wat ook van mijn moeder was ) maar die moet nog vergroot worden.
 
It took me a while but finally I finished the top of the hexagons I've made out of my Mother's blouses.
The pink border was a bit of a challenge, it's not quite my colour but with some advices of a dear friend I did it anyway...... and I'm very satisfied.
For the back I want to use a quiltvover ( also from my mom ) but I have to enlarge it a bit.
 
 
GROETJES ROOS
 
 
 


5 opmerkingen:

jolanda zei

Wat een dierbare quilt zal dit worden wanneer hij helemaal klaar is. En die rand staat er inderdaad wel heel fleurig bij!

ria zei

Mooie quilt en erg dierbaar.
Ik ben zelf quilts aan het maken van de overhemden van mijn vader, moet er in het totaal 8 maken voor de kinderen en kleinkinderen.
De volgende ga ik ook van hexagonnen maken.
Heel veel plezier met het quilten van deze dierbare quilt.
Groetjes Ria

Quilting Moesje zei

Zoveel hexagonnen heb je ondertussen gemaakt :0)
heel speciaal en mooi geworden!
Succes met doorquilten ook...
Groetjes,
Simone

mieke zei

Een leuk en mooi idee.
Succes met de afwerking.
grtjs Mieke

Conny's-blog zei

Erg mooi idee, de rand staat er erg mooi bij................liefs.Conny