Pagina's

vrijdag 22 augustus 2014

Nieuw project.... New project.

Mijn eerste blogje op een "nieuwe" laptop en in Windows 8, vreselijk....
Alles moet ik vragen, ik snap van dat hele Windows 8 niks.
Gelukkig weet ik dat het uiteindelijk goed komt omdat de meiden er uiteindelijk ook mee konden werken en nu kunnen ze het mij allemaal uitleggen.

My first blog on a "new" laptop in Windows 8 terrible...
I need to ask everything, don't get anything about Windows 8.
I know it all will work out because our girls could work with it at the end and so will I, so they they can all explane it to me now.
Ik ben toch maar weer met iets nieuws begonnen, een Halloween wallhanger.
Of hij op tijd af is.... ik weet het niet.
Zoals met al mijn quilts is de opzet nu a weer verandert.
Nu de blokken klaar zijn ben ik niet tevreden over deze lay-out. In geen enkele combinatie hoewel ik de blokken op zich prima vind.

I started something new, a Halloween Wallhanger.
If it's finished on time... I don't know.
As with all my quilts the lay-out has already changed.
Now the blocks are finished I'm not satisfied about this lay-out, no matter the combinations I made.
Dit bevalt me veel beter.

I like this much better.

GROETJES ROOS



2 opmerkingen:

Rina zei

Ik leef met je mee, ook hier een nieuwe laptop met windows 8. Ik ploeter mij erdoor heen.
Je Halloween blokken zijn erg leuk geworden.

Impera Magna zei

My laptop had to be replaced in late June so I've been trying to figure out Windows 8 as well. It is not faster than using Windows 7... too many steps.... and taking your hands off the keyboard/mouse for the touch screen? Dumb, dumb, dumb...

Your Halloween wall hanging is progressing nicely... great blocks... and I have no doubt you'll have it finished in plenty of time!

Greetings from the East Coast of the US!

----Freda