Pagina's

donderdag 14 augustus 2014

Hexagonnetjes en meer... Hexagons and more.

Nu de kerstquilt klaar is heb ik weer tijd voor mijn andere projecten.

Now I finished my Christmas Stars I have plenty of time for my other projects.
De quilt van mijn moeders bloezen groeit langzaam.
Een leuk werkje om mee te nemen dus thuis wordt er alleen maar voorbereidend werk aan gedaan.

The quilt I'm making of my Mother's blouses is growing slowly.
A nice project to take away so I only do the preparations at home.
Het frivoleté gaat ook niet zo snel, maar ach, ik heb nu vakantie dus wie weet...

The progress of my tattingworks also goes slowly but I have vacation now so, who knows...
 
En dit is mijn boekenpoef. het woord alleen al vind ik hilarisch.
Jet van de quiltbee had er ééntje in haar vakantie gemaakt en natuurlijk wilden we er allemaal eentje maken.

And this is my book pouf, funny word by the way.
Jet, of the quiltbee, made one during her vacation and, ofcourse, now we all want to make one.
 
Ideaal als je bijvoorbeeld last van je polsen hebt of als je, net als ik, graag iets te lezen hebt als je zit te breien..... Er past natuurlijk ook een i-pad of e-reader op.

Ideal when you have wrist-trouble or when you, like me, want to read something while you're knitting... of course you also can use it for an i-pad or e-reader.
Ook aan de voorraad voor de winkel wordt hard gewerkt. 
Ik heb besloten om er ook gebreide en gehaakte spulletjes op te gaan zetten. Die zijn toch wat sneller klaar dan de gequilte plus dat hoe meer verschillende items er op staan hoe meer mensen je weten te vinden. 
Ik ben nu nog bezig met pannelappen en telefoonhoesjes maar wil ook nog een leuke wallhanger en een kussen maken.

I'm also workin hard to get more stock at my shop.
I decided to make also knitted and crochet items, not only because they're finished quicker but also because the more variation I have, the earlier people find my shop.
Now I'm still working on some cellphone covers and potholders but I also want to make a wallhanger and a pillow.

GROETJES ROOS






2 opmerkingen:

Berthy Kuypers zei

Wat een geweldige "boekenplank", zeg. (Ik hou me aanbevolen!!!) En ook je frivoliteeeetjes zijn prachtig. Goed gedaan.
Groetjes van hier!!!!

Blogger zei

Did you know that you can shorten your urls with AdFly and earn $$$ from every click on your short urls.