Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

Vanmiddag nog even met mijn benen in de zon gezeten, natuurlijk met een handwerkje binnen handbereik.
Ik heb nooit het geduld om helemaal in de zon te gaan liggen om aan alle kanten bruin te bakken, nooit gehad en zal ook wel niet meer gebeuren.
Mijn tas schiet ook al lekker op, als ik hem op de machine had gemaakt was hij al lang klaar geweest maar zo zit ik niet in elkaar. 

This afternoon I sat with my legs in the sun, for a while. Ofcourse with something to work on.
I never had the patience to sunbathe, never had and never will be.
My quiltbag is almost finished, when I did it on my sewingmachine it was finished for 
a while already but that's not how I do it.

Voor de binnen kant ben ik bezig met een kantje, want tja, als je iets nieuws leert moet dat ook geoefend worden.
Het frivolete met een spoeltje heb ik opgegeven, dat wilde maar niet lukken maar met een naald
gaat het ook prima.

For the inside of the bag I'm tatting a small ribbon. I tried the traditional way of tatting but that doesn't work for me but with a needle it works well.

GROETJES ROOS

3 opmerkingen:

M Verheij zei

Ik ben benieuwd ,hoe hij wordt.Laat je hem zien op je blog,wanner hij af is.
Fijn lang weekend

marion zei

ook ik ben niet gezegend met bruine benen. Maar ik hoop dat het jou wel lukt.

Ik vind dat frivolete er wel erg mooi uitzien.......

Berthy Kuypers zei

Hoi Roos, wat zie ik daar???? Geweldig leuk je frivooltjes!!! Ook al doe je het niet zoals het eigenlijk bedoeld was. De aanhouder wint, zo je ziet. Ook de vakantieeditie erg leuk. Zo kan ik de oude dingetjes nog eens bekijken. Zou bijna weer beginnen met les geven. Lieve groetjes, je oude Tante !!!!!!!!