Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Iets nieuws.... Something new.

Nu de kerstquilt bijna klaar is ben ik toch weer met iets nieuwd begonnen, je moet het aantal UFU's toch een beetje op peil houden. 
Het moet een frivoleté kleedje worden maar ik wil het wel combineren met quilten.
Hoe? 
Tja, dat is nog een vaag plan ergens in mijn hoofd.

Now I'm almost done with the Christmas quilt I decided to start something new.
It's important to have enough unfinished objects, don't you think?
I'm making a tatted table topper but I want to combine it with quilting.
How? 
Well, that's still a vage idea somewhere in my head.

GROETJES ROOS




4 opmerkingen:

Mien B zei

Ben benieuwd welke kant dat vage plan uitgaat.
Groetjes Mien B.

ria vogelzang zei

Roos!! Wat Leuk!!!!
Ik heb een vriendin die op zoek is naar de werkwijze van frivolité. Ik heb haar op jouw blog gewezen; is wel goed he?
Super!!
Liefs, Ria.

marion zei

frivolite staat ook nog op mijn lijstje om te proberen/leren

Berthy Kuypers zei

Roos, ....... en dat allemaal met een naaaaaald??!! Geweldig gedaan hoor. (Frvolite, handwerk voor feeenhanden)!!!! Succes ermee, er zijn zoveel mogelijkheden.
Groetjes van hier!