Pagina's

dinsdag 17 juni 2014

AAARGH....

Met 2 AFFO's is het nu tijd voor de volgende, de kerststerren.
Hij lag alweer een tijdje stil en ik moest er weer even inkomen... nou dat heb ik geweten.
De onderste border was helemaal doorgequilt en dus kon ik daar verder met de bies.
Schaar erbij en netjes afknippen..... ★★★★!!!!
NIKS AFKNIPPEN..... IK GEBRUIK TOCH DE ACHTERKANT VAN DE QUILT VOOR DE BIES ...AARGH....

Now I finished 2 projects it's time for a 3th. one.
The Christmas stars.
It was a long time ago I worked on it so it took a little practice.
The border at the foot was quilted so I could sew the binding on. I took my scissors and cut everything off.....★★★★!!!!
STOP CUTTING..... DIDN'T I USE THE FABRIC OF THE BACK OF THE QUILT FOR THE BINDING TOO... AARGH...
Te laat, ik heb er bijna 50 cm afgeknipt.... even tot 10 tellen en kijken wat te doen om het op te lossen. 
Dat was uiteindelijk niet zo moeilijk. Een nieuw stukje stof eraan, omvouwen en vastzetten en ( bijna) niemand die het ziet.

To late, I almost cut of 50cm...just count to 10 and find a solution.
At the end that wasn't that difficult. Sew on a new piece of fabric, fold it over and fix it and ( almost ) no one will see.
Aan de voorkant zie je alleen maar een naadje

On the front all you see is a little seam
en aan de achterkant een lange naad maar mij zul je er verder niet meer over horen.
Probleem opgelost.

and a large one on the back but you won't hear me on this one any more.
Problem solved.

GROETJES ROOS



5 opmerkingen:

marion zei

pfff wat een koelbloedigheid van je

ria vogelzang zei

Oei.....wel heel goed opgelost...!

Mien B zei

Dat is even schrikken maar.........voor ieder probleem wordt een oplossing gevonden .
Groetjes Mien B.

Heleni van Til zei

Oeps foutje. Maar je ziet maar weer, quilters hebben overal een oplossing voor. Goed gedaan Roos.

wilma oud zei

Heel goed opgelost. !