Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

Zoals beloofd.... As promised.

 
Afgelopen week vroeg een collega hoe het kwam dat ik zo weinig blogjes schreef de laatste tijd.... Uh, ja, wat kun je daar op zeggen.
Weinig tijd, veel tijd bezig met quilten, vergeten om foto's te maken, het kost nogal wat tijd om een blogje te maken en ik ben nog steeds met dezelfde dingen bezig, dus weinig nieuws onder de zon.
Maar ik zal mijn best gaan doen om wat vaker wat te melden.
 
Last week a colleague asked me why I write not so many blogs lately....
Well, what can I say.
Less time, a lot of time busy quilting, forgotten to make pictures, it takes a lot of time to write a blog and I'm still working on the same things, so nothing new to tell.
But I will do my best to write more often.
Bijna iedere dag komen er weer wat steekjes bij zodat ik al bijna op de helft ben met m'n Kerststerren.
Ik hou me niet zo bezig met "de goede volgorde" van het door quilten maar doe alles door elkaar.
Een paar randen met blokken, dan een stukje van de border en als ik daar weer wat van af heb bies ik het meteen maar om.
 
Every day I do some stitches on my Christmas stars.
I don't work according the " right sequence" but I work on everything at the same time.
A few rows, a piece of the border and when I finished enough I sew the binding on.

De hexagonnen zijn een lekker werkje om overal mee naar toe te nemen dus begint het weer wat te kriebelen om met iets nieuws te beginnen..... maar wat....
 
The hexagons are a nice little work to take with me wherever I go, so it's almost time to start something new... but I still don't know on what...
 
GROETJES ROOS

2 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Moet ook geen plicht zijn toch om een blogje te maken. Maar je quilt is heel mooi zeg, ben benieuwd wat voor hexjes je gaat maken nu........liefs.Conny

Solveig zei

What a lovely quilt this will be- And handsewing/quilting give the best memories ;o)