Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

Jaipur Stars

Je hebt zo van die dagen dat je achter je computerscherm zit en dat dan ineens de dag bijna om is.
Vandaag was zo'n dag.
Ik heb weer eens flink zitten stoeien met mijn patroon, niet dat het niet goed was maar ik wilde het ook in het Engels maken en het moest, in plaats van een papieren patroon een digitaal patroon worden.
En dat is me gelukt, en dat voor iemand met 2 linkerhanden waar het computers betreft.
Alhoewel, die ene linker hand begint langzaam te veranderen in een rechterhand, haha.
 
There are days you're sitting behind your computer and suddenly the day has passed.
Today was such a day.
I was struggeling with my patern, not that it wasn't okey, but I wanted to translate it in English too and instead of a paper version it had to become a PDF file.
I'm not a computer nerd but slowly I'm changing a little bit, haha.
Omdat ik er ook een uitleg van op mijn andere blog bij wilde maken moest er natuurlijk ook weer een kussen gemaakt worden, de rode stof is nu letterlijk tot het laatste snippertje opgebruikt.
 
Because I wanted to make a tutorial for my other blog, I had to make another pillow, now there's not a scrap left of the red fabric.
 
Voor diegene die interesse hebben, je vindt de link naar het patroon aan de rechterkant.
 
For those who are interested, you can find a link to the patern on the right sidem
 
GROETJES ROOS
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

Impera Magna zei

Congratulations on putting together an English version of your Jaipur Stars pattern! You are amazing!

Quilting Moesje zei

Leuk om te zien hoe je Quilt gaat worden !
De rand is ook mooi :0) t stofje en de letters...
groetjes,
Simone