Pagina's

donderdag 27 maart 2014

Afgelopen dinsdag werd onze oudste, eindelijk, aan haar enkel geopereerd na ruim 2 1/2 jaar van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, dat werd dus voor ons alle twee een dagje ziekenhuis.
 
Last Tuesday our Eldest finally, had a surgery on her ankle, after 2 1/2 years seeing doctors who didn't know what she had, so we spend that whole day at the hospital.
De hexagonnetjes zijn een leuk werkje om mee te nemen dus had ik thuis natuurlijk al het nodige voorbereid zodat ik vooruit kon.
 Uiteindelijk zijn er maar 2 rijen aangezet want er moest natuurlijk ook een kind vertroeteld worden, en dat was toch het aller belangrijkste.
 
I decided to take the hexagons with me so I pepared some to take with me.
I sewed on just 2 rows because the most important thing I had to do that day was to pamper a child.

De operatie is geslaagd, nu nog 6 weken gips en als het goed is kan ze dan weer zonder pijn lopen.
 
Surgery went well and hopefully she can, after 6 weeks plaster, walk without pain again.
 
GROETJES ROOS


3 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Van h a rte beterschap !
mooie foto van je hexagonne tjes
!
groetjes,
Simone

Impera Magna zei

I'm glad to hear the surgery was successful and that your daughter is on the mend!

Hexies are a great thing to have on hand for situations like this...

Happy sewing!

*waving across the big pond*

----Freda


jolanda zei

Fijn te horen dat alles goed gegaan is. Het is toch enorm spannend wanneer je kind een operatie moet ondergaan lijkt me.
Veel beterschap voor de patiënt hoor!