Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Ik ben er nog..... I'm still there.


Ik ben op het moment weer druk bezig met de hexagonnetjes van de bloezen van mijn moeder.
Ik ben blij dat ik de bloemen uitgehaald heb en ze zo aan elkaar ben gaan zetten.
De kleuren zijn nu beter verdeeld.... vind ik...
Als het een beetje mee zit heb ik genoeg stof om er een lekker grote quilt voor op de bank van te maken.
 
At the moment I'm busy with the hexagons of the blouses of my Mother.
I'm glad I unpicked the flowers and started it all over again.
When I'm lucky I have enough blouse for a large quilt.
 In mijn winkeltje zijn er ook weer 2 kussens bijgekomen.
Eenvoudige patronen maar daarom niet minder mooi.
 
There are 2 more pillow covers at my shop.
Simple paterns but nevertheless beautiful pieces.
Dus laat die klanten maar komen....
 
So let them buy....
En tussendoor.... worden er ook af en toe wat steekjes gezet op de kerstquilt.
Alhoewel deze foto niet van de grote quilt is maar van ( weer ) een kussen.
Ik ben eindelijk begonnen met het Engelse versie van patroon en wil er ook een tutorial van op mijn andere blog zetten.
Er komt ook een nieuwe Nederlandse versie en die zijn dan allebei, als ze klaar zijn, als PDF bestand via mijn winkel te koop.
 
And at the mean time.... I do some stitches at the Christmas quilt.
Although this picture showes not the big quilt but ( again ) another  pillow.
Finally I started to make an English version of the patern and I also want to make a tutorial of it at my other blog.
I'm also working at a new Dutch version and they are, when ready, both available as PDF-file  at my shop.
 
GROETJES ROOS

4 opmerkingen:

Impera Magna zei

You have been very busy... and those pillows are lovely! How wonderful that you'll be able to get a good size quilt with those hexies... it will wrap you with love!

Berthy Kuypers zei

Dag Roos, je hoort me wel niet, maar toch geniet ik van je site met de prachtige kunstwerken. Doe het je niet na.
En dan nog even dit: HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!! Vandaag een hele fijne dag. Ook van Oom Wim natuurlijk. Groetjes uit het Oosten aan allemaal
Je Tante Berthy

jolanda zei

Wat lees ik nu hierboven... ben je jarig geweest? Alsnog van harte gefeliciteerd hoor!!! :-))
Je hexagonnen worden enig!

Mien B zei

Mooie nieuwe kussens Roos !
Groetjes Mien B.