Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Opnieuw beginnen.... Starting all over.

Een hele tijd geleden ben ik begonnen met een hexagonquilt van de bloezen van mijn moeder.
Regelmatig kwamen er wat bloemen bij en die werden dan ook ijverig aan de grote lap gezet.
Maar helemaal tevreden was ik er niet mee, ik miste iets...
 
A while ago I started to make hexagon flowers out of the blouses of my Mother.
On a regular base I made some flowers and sewed them all together, but I wasn't quite sattisfied of it all, I missed something...
Uiteindelijk ben ik met de losse hexagonnetjes opnieuw begonnen om te kijken of dit me beter beviel.
En je raad het al.... dit wordt weer zo'n project van uithalen en opnieuw beginnen want dit vind ik toch mooier.
 
Finally I started with the unsewed hexagons all over to see if I love this more.
And as you can guess.... this is another project of unpicking and starting all over again.
 
GROETJES ROOS

3 opmerkingen:

jolanda zei

Dus nu ga je ze gewoon allemaal lekker door elkaar husselen? Ik vind het er allebei wel leuk uitzien eigenlijk, maar jij moet zeker doen wat je zelf het leukste vindt. Helemaal in dit geval met die bijzondere stofjes.

Wilma zei

Ook leuk zo door elkaar alhoewel ik de bloempjes ook schattig vind. Vind je het niet wat om te combineren?
Bloementuin ingekaderd met een randje van een donkerder stofje en dan een lekkere brede confetti rand?
Ik roep maar wat hoor, je moet lekker doen wat je zelf het mooist vind. We zien vanzelf weer wat moois verschijnen.

wilma oud zei

Succes ermee en fijn weekend!