Pagina's

zondag 29 december 2013

Iets nieuws... Something new.

 Nu het baby quiltje klaar is, is het tijd om weer met iets nieuws te beginnen.
Een cliënt op het werk had me een hele tijd geleden al gevraagd om voor haar 2 kussens te maken voor op de bank. Dat wilde ik wel maar eerst moesten er nog een paar kerstkussens voor in mijn winkeltje gemaakt worden en moest het baby quiltje klaar.
Nu was het eindelijk tijd dus om alles bij elkaar te gaan zoeken.
 
Now I finished the baby quilt it's time to start something new.
A cliënt at my work asked me a long time ago to make her 2 pillow covers. Of course, but first I had to make a few pillow covers for my shop and I had to finish the baby quilt.
Now everything is finished it's time to grab everything together.
 Het is een versneden nine-patch geworden.
Ik zag het patroon ooit staan in een "Quilt-en-zo".
Gigantische blokken, gesneden en met de machine in elkaar gezet.... niet zo mijn ding maar ze bleven in mijn hoofd zitten.
 
I chose for a nine-patch.
I saw the patern at a "Quilt-en-zo".
Huge blocks and sewed with the sewing machine.... not my thing but they stayed at my head.
 Gelukkig kan iets wat groot is verkleind worden, hoeft er niet gesneden te worden en kan alles ook gewoon met de hand in elkaar gezet worden.
 
Luckaly something big can be reduced to something small and  can be sewed by hand.
 Probleem opgelost dus...
 
Problem solved so....
 De eerste 3 blokken zitten al aan elkaar, nog 6 te gaan.
( In het echt zijn de kleuren feller )
 
The first 3 blocks are finished, 6 to go.
( In real the colours are brighter )
 
GROETJES ROOS
 

2 opmerkingen:

Impera Magna zei

Wow... those blocks are cool! They will make a fantastic pillow cover...

Greetings from across the big pond!

----Freda

jolanda zei

Leuk zeg!! Dit is weer eens iets heel anders om te maken hé?
Fijne jaarwisseling alvast en een heel goed en gezond nieuw jaar!!