Pagina's

donderdag 14 november 2013


 Mijn winkeltje begint eindelijk te lopen, de eerste kussenovertrekken zijn verstuurd dus er moet nog even flink gewerkt worden toch nog wat af te krijgen.
 
Because I sold a few pillow covers from my shop I have to work a little harder to get something new finished.
 Eerst maar eens het engeltje tussen de sterren krijgen.
 
First I want to applicate the angel between the stars.
 Steekje voor steekje...
 
Stitch by stitch...
 Ik ben nog niet helemaal tevreden over een paar groene sterren.
 
I'm not quite satisfied about some of the green stars.
Misschien doe ik die toch maar opnieuw.
 
Maybe I unpick them and start all over.
 
GROETJES  ROOS

7 opmerkingen:

Heleni zei

Leuk Roos, gefeliciteerd met je winkeltje. Ik heb even gekeken en er staan erg leuke kussens in. Heel veel succes en plezier.

Ineke van den Akker zei

Erg leuk gedaan. Bij twijfel opnieuw beginnen. Je bent het zo weer vergeten en het gaat om het resultaat.

jolanda zei

Wat leuk voor je dat het winkeltje begint te lopen nu. Daar doe je het tenslotte voor hé?
Het engeltje dat je getekend hebt, vind ik zooooo leuk!!!! :-)))

Guusje, zei

Wat een leuk kussen wordt dit en leuk dat je winkeltje begint te lopen veel succes.

Quilting Moesje zei

t Engeltje is zo te zien helemaal in haar nopjes :o))
Niets veranderen hoor ;o))

Groetjes,
Simone

zipjezopje zei

Hij is weer mooi, ik vind het stitcherietje enig! Wat appliqueer je met een kort naaldje, met een wat langere heb je meer houvast en belast je je handen minder.

mieke zei

Leuk met dat kerstborduurtje.
En ook heel leuk dat je winkeltje ' loopt '.
grtjs Mieke