Pagina's

zondag 17 november 2013

Vrije zondag... A Sunday off.

 Vandaag heb ik lekker een dagje onverwacht vrij in mijn werkweekend, ik probeer het altijd te zien als een cadeautje want voor hetzelfde geld wordt je s' morgens om 7 uur uit je bed gebeld om te komen werken.
Dan ga ik maar eens kijken of ik weer een kussen afkrijg.
 
Today I have an unexpected day off at my work weekend, I always try to see it as a little present because it also could happen that they call me  at 7 AM to come to work.
I think I'm going to try to finish another pillow cover today.
Morgenmiddag ga ik weer naar de Bee en dan wil ik de top van het baby quiltje af maken maar dan moet ik eerst vanavond nog een heleboel stukjes stof knippen.
Nog genoeg te doen vandaag dus maar dat is he-le-maal niet erg.
 
Tomorrow I'm going to the Bee and I want to finish the top off the baby quilt.
Before I can do that I have to cut a lot of little pieces Tonight.
Enough to do.... but I don't mind.
 
GROETJES ROOS

2 opmerkingen:

Freda Fields Alley zei

..an unexpected day off! That's the best, yes? So full of possibilities and adventures...

Your pillow cover is looking good...

Greetings from the US!

----Freda

jolanda zei

Heerlijk zo'n vrije dag waar je niet op gerekend had hé? Gelukkig weet je genoeg leuks te bedenken om die vrije tijd te vullen. ;-)