Pagina's

zaterdag 9 november 2013

Engel...Angel.

Ik heb mijn tekentalenten weer eens opgepoetst ( ahum ).
Het is niet helemaal van mezelf maar van een plaatje van een houten engel. Ik heb er wel het één en ander aan verandert
 
I polished up my drawing talent ( ahum ).
It's not completely from my hand but from a picture of a wooden angel. I changed a little bit on the picture.
 Ze krijgt lekkere warme wanten aan en heeft strikjes in haar haar.
 
She 's getting warm mitten on her hands and a bow in her pigtails.
Even passen, nu moet ik nog een mal maken voor het middenstuk zodat ik weet waar de puntjes van de sterren geappliceerd moeten worden. 
 
When it's finished it's ready for a fit and now I have to make a template for the centre piece so I can see where to applicate the points of the stars.
 
De top van de baby quilt is nu ook bijna klaar en er zijn afgelopen week zelfs weer een paar bloemen gemaakt.
 
The top of the baby quilt is almost finished too and I even had time last week to make some flowers.
 
GROETJES ROOS
 
 


5 opmerkingen:

Freda Fields Alley zei

What a sweet angel for your Christmas pillow! You are multi-talented! Drawing, embroidery, and sewing...

Looking forward to see your completed project.

Greetings from the US!

----Freda

Mien B zei

Wat een leuk engeltje !
Fijn week-end.

Ineke van den Akker zei

Wat goed!

Jane in Wales zei

Zo lief, dat engeltje!

Quilting Moesje zei

Wat een leuke sterretjes engel :o))

Groetjes,
Simone