Pagina's

dinsdag 1 oktober 2013

 Afgelopen weekend is het me gelukt om alle 4 de blokken van de 'Jaipur Stars'  af te krijgen.
 
Last weekend I had enough time to finisch all 4 blocks of the 'Jaipur Stars'.
 Daarna zijn ze aan elkaar gezet en heb ik er nog een rand omheen genaaid, klaar om gesandwiched te worden en dan kan ik met doorquilten beginnen.
Ik heb vandaag een hele late dienst dus vanmiddag kan ik daar al wel mee beginnen.
Deze is in ieder geval op tijd klaar.
 
After I sewed them all together I also sewed a border aroud them.
Because I have a really late shift today at work  I'll have some time this afternoon to sandwich the top and maby I can start quilting too.
This one will be ready in time.
Het volgende kussen zijn de hexagonnetjes, ik was niet helemaal tevreden over hoe ze aan elkaar gezet waren dus die zijn gisteravond ook nog uit elkaar gehaald en opnieuw uitgelegd en nu ben ik wel tevreden.
 
The next pillow are the hexagons, I wasn't quite satisfied about the way I sewed them together so I unpicked them last night and made a new lay-out, I think now it's better.
 
 
GROETJES ROOS

2 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Veel doorquilt plezier hoor!
En werkze straks!

Met lapjes blijven we heerlijk bezig; 0))
Groetjes,
Simone

Rina zei

Wat een leuke ster is het geworden. Het is een nieuw blok voor mij, maar zeker de moeite wward omeens te maken. Veel plezier met quilten.