Pagina's

donderdag 10 oktober 2013

 Gisteren had ik weer mijn Etsy-dag, s 'morgens eerst de krantjes rondgebracht en na een lekker ontbijt en de hoognodige douche kon er weer gewerkt worden.
De hexagonnetjes schieten al lekker op, ik ben al over de helft.
 
Yesterday I had my Etsy-day, in the morning I first did my newspaper round and after a delicious breakfast and a very necessary shower I could start working.
I'm more then halfway with the hexagons.
 En dan de Jaipur Stars....
 
And the Jaipur Stars...
Tadaa... de top is klaar, ik ben, en blijf, toch een beetje verliefd op dit patroon.
( het patroon is nog steeds te koop, zie boven. )
Ik hoop zondag de tijd te vinden om de achterkant in elkaar te zetten en dan kan de bies er om heen en is er weer een kussen klaar.
 
Tadaa... I finished the top, I`m still in love with this patern.
I hope to find me some time on Sunday to make the back so I can finish the pillow cover.
 
De babyquilt begint ook al op te schieten, de blokken zijn klaar en zijn ook al aan elkaar gezet, nu kan ik beginnen met de applicaties.... misschien een leuk werkje voor zaterdag, dan is de jaarlijkse quiltdag in Helmond en is er misschien tussen de workshops, de bingo, de show-and-tell en het gezellig bijkletsen nog wel even tijd voor een paar steekjes.
 
The baby quilt I´m making  is also making progress, I finished all the blocks and sewed them together, now I can start with the applications..... maybe something to do on Sathurday.
On Sathurday we have the anual Quilting Day in Helmond and, perhaps, between the workshops, the Bingo, the Show- and -tell and the chatting I have some time to do some stitches.
 
GROETJES ROOS


3 opmerkingen:

Freda Fields Alley zei

I'm still liking those hexies... and the Jaipar Stars are a favorite of mine too. You are getting a lot done, Miss Rose!

Greetings from NC in the US!

----Freda

Quilting Moesje zei

Leuk hoor allemaal...
Doe je ook nog krantjes rondbrengen ?

Veel plezier zaterdag hoor!

Groetjes,
Simone

mieke zei

Errug groen naar mijn smaak.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.
grtjs Mieke