Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

Een Etsy dag..... An Etsy Day

 
Gisteren heb ik me voorgenomen om op mijn vrije woensdag alleen aan mijn kussens voor in mijn winkel te werken, zo heb ik op alle andere dagen nog genoeg tijd om ook aan mijn eigen projecten wat doen want die worden nu schandalig vergeten.
 
Yesterday I decided to work on my free Wednesday just on the pillows for my Etsy Shop, so I have enough time on the other days to work on my own projects because they are now so neglected.... what a shame.
De top van de Jaipur sterren is intussen gesandwiched ... 
 
I sandwiched the top of the Jaipur Stars...
... en de eerste steekjes zijn alweer gemaakt.
 
...and already did the first stitches.

 Ook de eerste 4 rijen van de hexagonnetjes staan ook al aan elkaar.
 
The first 4 rows of the hexagons are also sewed together.
Hele andere kleurtjes dan de sterren maar zeker niet minder mooi.
 
Other colours but I also love these.
 
GROETJES ROOS

3 opmerkingen:

Freda Fields Alley zei

Love those Jaipur Stars... the pattern and the fabrics! And your holiday hexies are really coming along nicely... will they be a quilt or something else?

*waving across the big pond*

----Freda

Quilting Moesje zei

Goed idee van de woensdagen ;o)
Ik hoop voor je dat je snel iets verkoopt!
Veel plezier met je "eigen" quiltprojecten hoor.
Groetjes,
Simone

Mien B zei

zo wordt je winkeltje mooi gevuld!
Tot morgen op de quiltdag !