Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

Alweer een kussenovertrek klaar..... Another pillow cover is finished.

Gisteravond zijn de laatste steekjes gedaan en nadat ze helemaal klaar was heeft ze nog een paar rondjes in de wasmachine gedraaid.
Vanmorgen was ze lekker droog en fris en vanmiddag was het tijd om foto's te maken.
 
Yesterday night the last stitches of the binding were made and after I finished the pillow cover she did a few rounds in the washing machine.
This morning the cover was dry and in the afternoon I had time to make pictures
 Het quiltwerk is iets anders dan bij het vorige kussen maar ik vind dit veel mooier.
 
The quilting is not the same as at the other pillow but I like this much better.
 De grote quilt wordt ook zo doorgequilt.
 
The same way as the big quilt.
Voor de achterkant heb ik de huisjes stof gebruikt die ik nog over had van de rand.
 
For the back I used the fabric with the santa's and the houses.
 
Nu is alles klaar om ze in mijn winkeltje te zetten.
 
Now everything is ready to put her in my shop.
 
GROETJES ROOS


7 opmerkingen:

mieke zei

Het is een heel mooi kussen.
succes met de verkoop.
grtjs Mieke

marion zei

succes met de verkoop

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden.

Manuela zei

Das Kissen ist wunderschön.
Tolle Muster.

Liebe Grüße
Manuela

Quilting Moesje zei

Ik heb je gisteren niet gezien ...?! Jammer hoor ...
Veel succes met je winkeltje, de huisjes stof achter t kussen is erg leuk ook !
Groetjes,
Simone

Wilma zei

Wat een prachtig kussen!

carina zei

Mooi ue kussen, en je achterstof bijna zonde voor de achterkant:)