Pagina's

maandag 23 september 2013

Op het moment is er hier niet zoveel te melden hoewel dat niet wil zeggen dat er niets gebeurt.
Er wordt hard gewerkt aan het babyquiltje voor de baby van mijn jongste broer en zijn vrouw maar dat kan ik hier niet laten zien en ik ben met 2 kerstkussens bezig voor in mijn winkeltje.
Voor het eerste had ik nog stofjes liggen die ik 2 jaar geleden ergens heb gekocht, zulke leuke stofjes.
Dit wordt iets eenvoudigs met hexagonnetjes.
 
At the moment there's not much to tell, which doesn't mean I'm doing nothing.
I'm working hard on the babyquilt for my youngest Brother ans his wife but I can't show it here, I'm also busy with 2 Christmaspillows for my shop.
For the first one I'm using fabrics I bought a few years ago, something simple, hexagons.
Het tweede kussen  wordt een "goude oude".
Ik had nog genoeg over voor een kussen dus dan gaat dat ook mooi op.
En het is trouwens een leuk patroon om te maken.
 
The next one will be an "old" patern.
I had enough fabrics for another pillow and it's a great patern to make.
Genoeg te doen dus.
 
as you can see there's enough to work on.
 
GROETJES ROOS
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Heleni zei

Wat een heerlijke stofjes toch Roos. Dus je bent productie aan 't maken voor je winkeltje. Leuk hoor.

Quilting Moesje zei

Veel plezier ermee hoor!
Heb je al verkocht?
Groetjes,
Simone

Freda Fields Alley zei

Wow! You do like to stay busy, yes? Love that pillow pattern... looks too difficult for me but I'll just admire your beautiful work!