Pagina's

woensdag 25 september 2013

 Eerst heb ik alle stukjes aan elkaar gespeld zodat ik zie of alles wel op de goede plek zit ik heb namelijk een hekel aan uithalen maar daar ben ik denk ik niet de enige in.
 
At first I pinned all the pieces together so I can see if everything is at the right place, I don't like to unpick but I think I'm not the only one who doesn't like that.
En dan begint het naaien, eerst alle 3-hoekjes aan elkaar en daar worden dan weer kleine vierkantjes van gemaakt.
Er liggen nog een boel stukjes gespeld te wachten dus ik kan nog wel even vooruit.
 
After that I can start sewing, at first I sew all the triangles together and when they're finished I'm making little squares.
There are still a lot of pinned pieces lying over here so this will keep me going for a while.
 
 
GROETJES ROOS

2 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Goed idee; 0)
Je hebt al veel stukjes aan elkaar:0)
Leuk hoor,

Groetjes,
Simone

Miny zei

Dat gaat mooi worden, leuk stofjes!

Groet Miny