Pagina's

donderdag 5 september 2013

 Naast alle drukte van het maken van kussens is er ook nog tijd om aan mijn eigen projecten te werken. De hexagonnen gaan dagelijks mee naar het werk, hoewel er weinig tijd is om er iets aan te doen, maar ieder steekje is er één, toch?
In de avonduren ben ik weer verder gegaan met het doorquilten van de kerststerren, dat ze dit jaar voor kerst klaar zijn betwijfel ik ten zeerste maar ach, volgend jaar is er weer een kerst en dan zal deze dame wel klaar zijn.
 
While working on the pillows there's also time to work on my own projects. Every day I take the hexagons with me to work, although there's not much time to work on them, but every stitch is a stitch, isn't it?
In the eveninghours I'm working at the Christmas stars.
I doubt that she will be finished this Christmas but next year I'm sure she will.
Zoals jullie weten hou ik me absoluut niet aan alle regeltjes, waarom eerst het hele middenstuk quilten en dan pas aan de rand beginnen?
Ik heb nu 9 rijen klaar en ben aan één kant alvast met de rand begonnen.
Voor de buitenste border ben ik wel 3 keer opnieuw begonnen voor ik tevreden was met het patroon, het bleek het mooist te zijn om het heel simpel te houden.
 
As you all know I don't keep me at the quilting rules, why first quilting the center and after that's finished the border?
I quilted 9 rows and at the meanwhile I started with the border at one side.
For the red border I started 3 times all over again , I wasn't satisfied with the patern, it seems that the simplest patern matches the best.
 
 
GROETJES ROOS

4 opmerkingen:

yvonne zei

beeldschoon!!! gr yvonne

yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
quiltingmieke zei

piep die wordt leuk,meid, en groot gelijk, lekker je zin doen

knuf mieke

Wilma Kuin zei

Die wordt weer eg leuk,Roos!!
Wat een mooie kleurtjes,...