Pagina's

zondag 25 augustus 2013

Theekopjes en opruimen....Teacups and get rid of things

 Ik ben eindelijk begonnen met het doorquilten van het kussen en daarvoor heb ik maar eens in de servieskast gesnuffeld.
En theekop met schotel en een eierdopje voldeden prima om de goede cirkels te maken.
 
I finally started quilting this pillow and therfor I had a look at my cupboard.
A teacup and dish and an egg-cup will do perfectly.

 Met de eierdop in het midden heb ik een begin gemaakt en dan zie ik wel waar ik eindig.... ik maak zelden een plan maar het komt uiteindelijk altijd wel goed.
 
I started with the egg-cup in the middle and I will see where it ends..... I seldom make a plan but most of the time it works out well.
Afgelopen week ben ik ook weer eens flink aan het opruimen geweest. Deze oude dekenkist zat al jaren vol met lp's en cassettebandjes die nooit meer gedraaid werden, het werd tijd om ze eens op te ruimen. De lp's staan hier klaar voor een neefje en de rest is allemaal naar de stort gegaan. En met een paar likjes verf kan de kist weer jaren mee.
 
Last week I also cleared up my old chest. For years we stored there our old LP's and tape's, and they were never used, it was time to get rid of it.
The LP's are waiting to get picked up by a Nephew and all the other stuff went to the dump.
With a few strikes of paint it can stay here for many years.

Maar wat te doen met al die extra ruimte.... dat is voor een quilter toch niet zo moeilijk...toch.
 
But what to do with all that extra space.... that wouln't be so hard for a quilter....
 
GROETJES ROOS

5 opmerkingen:

Heleni zei

Leuk je Storm at Sea. Waar servies al niet goed voor is hè.
Wat enig je dekenkist. Zo leuk als het geschilderd is en idd met de ruimte heeft een quilter geen probleem.

mieke zei

LP's niet weggooien hoor !
volgens DS1 ( die zelf in de muziek zit) blijven die in trek.
Hij heeft er zelf ook een paar kratten vol van.
Die niet weg mogen !!
Succes met het doorquilten.
grtjs Mieke

Mien B zei

Keukenkast-quilten noem ik dat,rondjes voor het uitkiezen.
Groetjes Mien B.

Freda Fields Alley zei

You are doing a great job at decluttering... you are inspiring me to do the same! Now to find the time... *lol*

Love that red patchwork pillow-to-be... it's beautiful!

Wilma Kuin zei

Mooi kussen en fijn zo'n dekenkist,.. kun je vee spulletje sin bewaren,..