Pagina's

zondag 4 augustus 2013

Nieuw kussen....New pillow

 Vanmiddag ben ik even naar het parkje tegenover geweest, foto's gemaakt van een nieuwe kussen voor mijn winkeltje op etsy.
Herkennen jullie de zandlopertjes nog ....
Hier wilde ik geen hele quilt van maken maar voor een kussen vind ik ze super.
 
This afternoon I went to the park across the street, making some pictures of a new pillow for my shop on etsy.
Do you remember the hourglass blocks....
I didn't want to make a whole quilt with those blocks but for a pillow I love them.
 Een simpele rand.
 
I choose for a simple patern for the border.
En deze keer een rits in de achterkant, ziet er trouwens veel mooier uit dus dit is een blijvertje.
 
And this time I put a zipper at the back, it looks so much better as the envelope closure.
 
GROETJES ROOS

3 opmerkingen:

Dear Jo zei

Wat een mooi kussen! Lekker kleurig. En ik heb ook gelijk maar even in je winkeltje gekeken :-))) Begint er leuk uit te zien!

jolanda zei

Lekker vrolijk is dat kussen geworden. En nu zelfs je eigen winkeltje... ik ga zo gelijk eens even kijken hoor. ;-)

Anoniem zei

Mooie zandlopertjes Roos!
Gr.Mien B.