Pagina's

zondag 7 juli 2013

Hexjes en zandlopertjes....Hexagons and hourglass blocks

 Dit is het resultaat van een hele week bloemen maken.
Ik heb gisteren weer een hele nieuwe voorraad geknipt dus ik kan weer even vooruit.
 
This are the results of one week making flowers.
Yesterday I sat down cutting a new stock for the next week.
 Natuurlijk kon ik het ook niet laten om alvast weer wat bloemen aan de lap te naaien en ik moet zeggen dat ik best wel tevreden ben met het resultaat.
 
Ofcourse I couln't resist to sew a few flowers to the rest and I can only say that I'm satisfied about the results.
En dan de zandlopertjes.... die schieten niet zo hard op dan ik zou willen maar er is toch weer wat bijgekomen en die moesten, natuurlijk, ook al aan elkaar gezet worden.
 
And the hourglass blocks..... there's not as much progress as I would want to but I managed to make a few and, ofcourse, I had to sew them together.
 
GROETJES ROOS

6 opmerkingen:

Guusje, zei

Beide erg mooi. Geniet van het lekkere weer,

Mascha zei

Dat is ook toevallig. Ik heb vandaag ook mijn hexagonbloemen weer is opgezocht. Leuk om jouw mooie bloemen ook te zien.
Groetjes, Mascha

wilma oud zei

Je bent lekker bezig. Beiden erg mooi. Groetjes Wilma

jolanda zei

Leuk die bloemen Roos! Het lijkt me toch zó leuk om te doen die hexagonnen... ga ik ook écht eens doen hoor.

mieke zei

Vrolijke bloemen, gezellig werkje.
En leuke zandlopertjes.
grtjs Mieke

Freda Fields Alley zei

Look at you go! Love those hexies... I'm going to try that some day, probably after I retire! :)

Are these for you or for your shop-to-be?