Pagina's

zondag 21 juli 2013

 Gisteren heb ik er maar eens goed gebruik van gemaakt dat het wat minder warm was.
Nadat eerst het hele huis een grondige sop beurt had gehad was het tijd voor de sterren.
Als het zo heet is heb ik er niet zo'n zin in om met zo'n grote quilt op schoot te zitten maar gisteren was dat goed te doen.
De middelste 5 rijen zijn nu helemaal klaar.... nog 14 te gaan maar ja, dan moet het niet te heet zijn.
 
Yesterday I took profit from the weather, it wasn't that hot as the previous days.
First I cleaned our house and after that I started quilting at my stars.
When it's too hot I don't want to have such a big quilt on my lap.
I finished already 5 rows but there are still 14 to go, but not when it's too hot.
 Van mijn zandlopertjes heb ik al bijna een mini-quiltje klaar dus daar kan ik voorlopig nog wel mee vooruit voordat hij groot genoeg is voor mij.....
 
I almost finished a mini-quilt of the hourglass blocks but there's still a lot of work to do till it's big enough for me.....
 ...en er zijn ook weer wat bloemen bijgekomen.
Dat zijn van die gemakkelijke kleine werkjes die altijd wel tussendoor kunnen.
 
...I also made some flowers too.
Easy little things for spare moments.
 Aangezien ik bijna door mijn voorraadje heen was heb ik ook maar eens flink zitten tekenen en knippen zodat ik weer even vooruit kan.
 
Because I almost ran out of stock it was time to draw a cut a little more.
 
GROETJES ROOS
 

6 opmerkingen:

Francien zei

Mooi alles Roos....het blijft prachtig handwerk.....bij mij gaat het ook wel weer kriebelen...even rust in mijn koppie krijgen....groetjes Francien.

Freda Fields Alley zei

It's hard to quilt when it's hot so I'm glad you had a break in the heat so you could! Love those mini hourglass blocks! Looking good...


*waving across the big pond*


Quilting Moesje zei

Fijn dat je al zoveel sterren heb door kunnen 'pitten'
Nu is t daar vast te warm/benauwd voor:0)

Veel quiltplezier
Hoor!

Groetjes,
Simone

Marcha zei

Och je sterren zien er prachtig uit!

Anoniem zei

Werk jij ook met een schootkussen met een snijmat erop? Zo doe ik het namelijk, vind dat hartstikke fijn werken.
Je sterren worden mooi!
Marja-Brabant

jolanda zei

Wat mooi allemaal Roos! Je bent er toch maar druk mee ondanks de warmte hé? ;-)