Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

Memory-quilt

 
Wij hebben nieuwe bloemen in de tuin.
 
We have some new flowers in our garden.
Nadat ik de kussens voor de kleinkinderen had gemaakt bleef er nogal wat stof over van de kleren van mijn moeder, vooral de bloezen kon ik moeilijk weg doen.
Dit leek mij toch wel het toepasselijkste patroon.

After I finished the pillows for my Mothers grandchildren I had a lot of fabrics left, especially blouses.
This seems to me as a suitable patern.
Aangezien ze nogal wat bloezen had en er best wel veel bloemen uit 1 bloes gehaald kunnen worden denk ik dat dit weer zo´n lekkere grote quilt gaat worden.

Because my Mother had a lot of blouses and I can make a lot of flowers out of one blouse I think this is going to  be a big cosy quilt.

GROETJES ROOS

5 opmerkingen:

marion zei

wat een goed en mooi idee........

quiltlodge gerda zei

Heerlijk werk hè die hexjes en in dit geval ook nog met een heel bijzonder resultaat. Mooi hoor.

Heleni zei

Wat een mooie gedachte Roos, en het ziet er al heel leuk uit.

Wilma Kuin zei

Leuk!! Het is ook gewoon te leuk om te doen,..

Quilting Moesje zei

Leuk om bloemen te maken :-) de blokjes kussens waren ook mooi !
Ben benieuwd hoe de bijzondere herinnerinhsbloemen quilt eruit gaat zien !

Groetjes,
Simone