Pagina's

zondag 30 juni 2013

 
Kijk eens wat een mooi lapjes ik van haar had gekregen, ze had mij lapjes van rupsje nooit genoeg gevraagd en toen stuurde ze mij deze. Ik denk dat ze , tot de laatste snipper, in mijn zandlopertjes verdwijnen.
 
Look what a lovely fabrics she sent me, I gave her some fabrics of the Little Catterpillar and then she gave me these. I think I'm going to use them for the hourglass blocks, till there's nothing left.

 
Aan de kussenhoezen voor mijn "winkeltje to be" wordt ook nog steeds hard gewerkt, intussen hoef ik alleen de zandlopertjes nog door te quilten.
 
I'm still working on the pillowcases for my "shop to be ", in the mean time I only have to quilt the hourglasses.
Afgelopen week ben ik weer tante geworden, dit keer van een heel mooi meisje, Evie Nelly Marie is haar naam en voor haar had ik de rupsje-nooit-genoeg quilt gemaakt. Haar papa en mama zijn er in ieder geval erg blij mee.
 
Last week I also became an Aunt again, this time of a beautiful little baby-girl, Evie Nelly Marie is her name and for her I made the Little Catterpillar quilt. Her Daddy and Mammy are pleased with it.
 
GROETJES ROOS

4 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep, oh wat een leuke lapjes,
en het babyquiltje, super, en wat een mooie naam voor de kleine meid

knufje mieke

mieke zei

Leuke lapjes en een leuk quiltje.
De zandlopertjes doen het ook goed.
Fijne zondag, grtjs Mieke

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd met je nichtje Evie!
Eh winkeltje to be ... k heb zeker wat gemist met lezen en kijken van je blog ?!?
Veel plezier met de zandlopertjes:-)

Groetjes,
Simone

Freda Fields Alley zei

Congratulations on having a new niece and best wishes to the entire family!

You're going to have a shop???