Pagina's

zondag 9 juni 2013

Druk,druk... Busy,busy.

 
Een aantal weken geleden zijn op het werk alle roosters aangepast met als gevolg dat ik veel korte diensten moet werken, wat weer inhoud dat ik vaker op en neer moet.... dus wordt er weer druk gewerkt aan de zandlopertjes.
Zoals jullie hier  konden lezen twijfelde ik over de kleuren en na lang dubben heb ik toch besloten om ze uit te halen en opnieuw te beginnen.
 
A few weeks ago they changed all our rosters at work, the consequences are that I have to work a lot of short shifts witch means that I have to travel al lot to and from my work...... so I have a lot of time to work on my hour glass blocks.
As you can read here I had a lot of doubts about the colours. After a long time being in two minds I decided to start all over again.
Omdat het laatst zo koud was ben ik nog begonnen aan een paar handschoenen, de eerste is intussen af en het was niet eens zo heel moeilijk. Gelukkig schijnt nu het zonnetje volop dus heeft het geen haast meer maar ze zijn in ieder geval ruim op tijd klaar voor het weer kouder wordt.
 
Because we had such a cold weather I started knitting a pair of gloves, I finished the first one and it wasn´t as hard as I thought it would be. Luckely the sun is shining now so I can take my time to finish them.
En als ik geen zin heb om aan mijn grote quilt te werken ligt er gelukkig ook nog een klein werkje klaar, één van de kussens die ik laatst eens heb gemaakt.
 
When I´m not in the mood to work on my big quilt I always have something small to work on, a pillowcase I´ve made a while ago.
Vergeet ik toch nog iets te laten zien.
Afgelopen week had de jongste haar eindexamen gala.
 
I forgot something to tell you.
Last week our Youngest had her Prom.
Hier zit ze samen met haar vriendinnen gespannen te wachten tot ze aan de beurt zijn om voor te rijden en ontvangen te worden door de leraren.
 
Here she is waiting with her friends till it´s their turn to drive up to the entrance where they are welcomed by their teachers.
 
GROETJES ROOS
 
 

2 opmerkingen:

Mascha zei

Vind het erg knap van je dat je handschoenen kan breien. Ik zou het niet kunnen.
Groetjes, Mascha

jolanda zei

Dus toch maar uithalen? Nou ja... heb je straks tenminste iets dat helemaal naar je zin is hé?
Wat ziet je dochter er leuk uit! Mijn zoon had ook gala en nu vergeet ik ook een foto te plaatsen bij mijn laatste bericht. Misschien doe ik dat alsnog wel even. Wat een gedoe met die examen fraude hé? Hopelijk komt het allemaal in orde en hoeven ze niets opnieuw te doen.