Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Werk in uitvoering.... Work in Progress

 
Al een hele tijd volg ik het blog van Wayne Kollinger , wat hij met een bestaand patroon kan vind ik geweldig, hij haalt het uit elkaar en zet het op een andere manier weer in elkaar of hij verandert de verhoudingen van een blok.
Natuurlijk wilde ik dat zelf ook wel eens proberen dus begon ik maar met iets simpels.
 
For a while now I'm following the blog of Wayne Kollinger , I find it amazing what he can do with a block, he takes them apart and put them together again or he changes the proportions.
Ofcourse I wanted to try that myself too so I started with a simple block.
Het blok Double T.
 
Een gemakkelijke 9- patch veranderde al snel in een Wonky blok zoals dat op de Amerikaanse blogs genoemd wordt.
 
An easy 9- patch quickly changes in a Wonky block.
En natuurlijk moest het dan ook nog gemaakt worden.
Als het klaar is ben ik weer 2 kussens rijker.
 
And ofcourse I had to make something of it.
When I'm ready I have 2 more pillows.
 
GROETJES ROOS
 

2 opmerkingen:

Nanske zei

Dat is knap zeg!!!
Mooi,hoor,groetjes ,Nanske

Manuela zei

The two blocks are beautiful.

Greetings, Manuela