Pagina's

zondag 12 mei 2013

Vanmorgen ben ik heerlijk verwend door mijn dames.
Ik had ze verteld dat ik de cadeautjes van vroeger wel miste, de tekeningen en de eigengemaakte frutsels dus kreeg ik van de oudste een tekening en eigengemaakte bonbons.
In sommige heeft ze zelfs een vulling gedaan en ze smaken heerlijk. De jongste is nooit zo'n knutseltante geweest dus hield ze het bij een tijdschrift, waar ik natuurlijk ook heel blij mee ben.
This morning my ladys spoiled me.
I told them that I miss the pressents I used to get when they were little, the drawings and the selfmade 'things'.
So the Eldest made me a drawing and homemade chocolats, some with a filling and they are dilicious.
The Youngest never was into drawing and putting things together so she gave me a magazine,wich I love to get too.
 
Voor alle moeders onder ons.... geniet ze vandaag.
 
For all the Mothers among us..... enjoy today.
 
GROETJES ROOS

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk toch om zo verwend te worden!
Groetjes Mien B.

Impera_Magna zei

Handmade gifts are THE best! Especially if they are chocolates!!!!


:)

Quilting Moesje zei

Heb even bij je "bijgelezen en gekeken" hoor :o))
Lang geleden ...
Zag dat je (ook) aan t schilderen bent geweest, is dat een lamrisering ? in ons "nieuwe" huis hebben we in de gang en een wand in de woonkamer een lamrisering ( die nu ook mooi wit is ;o))

En leuk zo'n creatieve dochter en door de andere ben je ook ook verwend :o)

Groetjes,
Simone