Pagina's

woensdag 1 mei 2013

Ik ben er nog steeds..... I'm still there.

 
Hebben jullie gisteren ook zo genoten van Koninginnedag?
Nou ik wel, s 'avonds op het werk heeft de hele avond de tv aangestaan.
Gelukkig zaten onze cliënten ook allemaal aan de buis gekluisterd zodat wij tussendoor best veel hebben kunnen volgen.
 
Yesterday we celebrated our last Queensday, it was a very special one because she renounced the trone and after 132 years we have a new King.
At work we had enough time to look at everything that happened that day at the tv because all of our clients did the same.
All in the family
 
Vorige week heb ik hier de hele kamer schoongemaakt, alles heeft weer eens een likje verf gehad en op een paar kleine dingen na is dat ook weer klaar.
De meubels zijn weer eens allemaal verschoven en nu is het alleen nog wachten op onze nieuwe lamp.
 
Last week I was busy painting the entire living room, and there are only a few little things left to do.
I put the furniture on other places and now  all we have to do is waiting on our new lamp.
Daarom is er op quiltgebied is er op het moment weinig nieuws te melden hier.
Mijn armen deden s' avonds zo zeer dat zelfs een breinaald nog te veel was om vast te houden.
Maar de babyquilt vordert langzaam en de geborduurde rand voor de sterrenquilt is ook bijna klaar.
Net heb ik de volgende 2 lessen voor de applicatiecursus geprint dus daar kan ik ook weer mee aan de slag, dus hopelijk heb ik binnenkort weer wat om te laten zien.
 
That's the reason  I didn't have much for quilting.
My arms hurted so much every evening that even a knittingneedle was to much to hold.
But the babyquilt is making slow progresses and the stitched border fot the starquilt is almost ready.
I just printed out the next 2 lessons of the application class so I hope I have something to show real soon.
 
 
GROETJES ROOS
 
 


Geen opmerkingen: