Pagina's

zondag 14 april 2013

Op het moment is het wat rustiger met bloggen maar dat betekend niet dat er hier niets wordt gedaan... in tegen deel zelfs.
Er is druk geschreven aan het patroon en ik heb er tekeningen bijgemaakt, onder het kritische oog van van onze oudste.... "Nee mam, dat ziet er zo niet netjes uit...zou ik toch maar over doen hoor", nou ja, zij heeft tekenen in haar examenpakket dus zal ze het wel beter weten, maar na nog een poging zag het er inderdaad veel mooier uit.
Dank je Julia.

At the moment I'm not blogging so often but that doesn't mean I'm doing nothing....on the contrary.
I was busy writing and drawing on my patern while our Eldest was watching me....'No Mam, that doesn't look good, if I were you I would do it over'... Well, she has drawing with her final exams so she knows were she's talking about.
After another attemp it looks much better indeed.
Thank you Julia.
 
Natuurlijk moest het kussen ook af dus mocht het overal mee naar toe.
Ik heb nu helemaal de smaak te pakken wat de kussens betreft en ben dus ook al weer aan een volgende begonnen... ook weer naar eigen idee.
Het is een ideale afmeting om te maken en om verschillende patronen en technieken op uit te proberen maar wat moet je met al die kussens....  Nou, ik ga ze verkopen...
Zo, dat is er uit.
Al weken ben ik hier mee bezig en struin ik sites als Etsy en DaWanda af en praat ik met mensen die van zoiets meer kaas hebben gegeten dan ik en langzaam begint het wat te worden.


Ofcourse I wanted to finish the pillow so I took it everywhere I went.
Now I'm all in to the pillow thing that's why I already started a new one..... also my own patern.
A pillow has the ideal size to try various paterns and techniques on but what to do with all those pillows.... Well, I want to sell them.
So, that's out.
For a few weeks now I'm busy to work out some plans and search on sites as Etsy and DaWanda and talk to people who has some know-how about those things.

Natuurlijk zijn er afgelopen week ook weer een heleboel steekjes gezet op de rand van de sterrenquilt, ik heb de lange kant nu bijna af en kan de volgende gaan tekenen.
Zoals jullie zien...genoeg te doen.

 I also  worked on the border of the star quilt and  almost finished the second border so I can start drawing the next one.
As you can see... still a lot to do.

 
 
GROETJES ROOS
 
 


5 opmerkingen:

Heleni zei

Wat een leuk idee om te gaan verkopen via Etsy of zo. Het kussen ziet er hartstikke leuk uit Roos dus dat ben je zo kwijt, denk ik.
Het geborduurde randje ziet er ook heel leuk uit.
Fijne zondag

Dear Jo zei

Jeetje Roos, wat ben je ontzettend creatief en ondernemend bezig. Petje af, hoor. Veel succes!!! Het ziet allemaal veelbelovend uit.
Groetjes, Jolanda

yvonne zei

Wauwww jij ben stoer!!!
Maar gelijk heb je om het te verkopen . groetjes yvonne

Miny zei

Dat is geen slecht idee, het kussen is hartstikke leuk dat gaat je vast wel lukken.

Groeten Miny

marion zei

wat een spannende dingen allemaal....... ik ben heel benieuwd