Pagina's

maandag 22 april 2013

Applicatie les 5..... Applicationlesson 5

Nog even en dan is het alweer tijd voor les 6 van de applicatiecursus.
Maar ik heb mooi op tijd mijn vijfde blok afgekregen.... alhoewel...
 
Soon it's time to start the next lesson of the application class.
This time I finished my block in time....although...

Teveel spitse puntjes en ik kreeg het maar niet goed, op een gegeven moment had ik er echt geen zin meer in en bleef het liggen waar het lag.
 
To many sharp points and what I tried it didn't work out, at one point I didn't want to work on it anymore.

Tot afgelopen zaterdag.... er moest iets gebeuren maar wat?
Ik tekende een nieuwe, eenvoudige versie van het bestaande blok en begon weer vol goede moed.
 
Untill last Saturday.... something had to happen, but what ?
I draw a new, simple, version of the original block and started all over again.

Gisteren werden de laatste steekjes gezet.
Het is wel niet zo'n spectaculair blok dan het orgineel maar aan deze heb ik wel met plezier gewerkt.... en daar gaat het tenslotte om.
 
Yesterday I did the last stitches.
It's not as spectacular as the original block but on this one I worked with pleasure and that's wath counts.
 
GROETJES ROOS


5 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep
heel waar meid

hij is erg mooi geworden

knuf mieke

Klaske zei

Daar gaat het inderdaad om, als je er maar plezier in hebt! Het is een leuk blok geworden Roos!

Carin zei

Zolang je er maar plezier in hebt. Hij is mooi geworden !

Karen zei

A good solution to the problem.

Conny's-blog zei

Vind ik ook, je moet er nog wel plezier in hebben. We vinden nu eenmaal niet allemaal de zelfde techniek leuk.............liefs.Conny