Pagina's

donderdag 4 april 2013

Alle blokken van de sterrenquilt zijn klaar en ik heb nog een heleboel stof over waar ik iets mee wil....maar wat...
In de tijd dat ik met deze quilt bezig was kwam regelmatig de vraag hoe deze blokken heten of waar het patroon gekocht kon worden.
Helaas hebben de blokken nog steeds geen naam en is er ook geen patroon van.
Waarom dan niet zelf een patroon maken?
En zo begint een nieuw avontuur.
I finished all the blocks of the Star quilt but I have so many fabrics left wich I want to use for something...but what...
While I was working on the quilt people asked me how this patern was named or where they could buy it.
Unfortunately this patern still has no name and there's no patern.
Why not make one myself?
And so starts a new adventure.
Dus begon ik te tekenen en te kijken hoeveel stof ik voor iedere kleur nodig heb...
 
So I started drawing to find out how many of each fabric I used...
...werd alles netjes uitgelegd en werden er overal foto's van gemaakt...
 
...everything was layed out and I took pictures of it all...
... en eindelijk was er weer een blok klaar.
Bij het volgende blok ga ik precies opschrijven hoe het in elkaar gezet wordt en wie weet... over een tijdje... is er wel een patroon te koop.
 
...and finally I finished another block.
When I make the next block I'm gonna wright down how I made it and who knowes... in a while... there is a patern you can buy.
 
GROETJES ROOS

10 opmerkingen:

marion zei

wat een goed plan.......

yvonne zei

Oeps dat gaat veel werk worden!!!
maar heel veel sucses met die mooie blokken gr yvonne

Wilma Kuin zei

Mooi is het zeer zeker,...

Karen zei

Are you hand piecing the block or sewing on a machine?

zipjezopje zei

Strak plan Roos, ik vind het heel knap als je zelf zoiets kan verzinnen, en hij is zo mooi van kleur ook.

Impera_Magna zei

That is so exciting! Publishing your own pattern.... you're going to be FAMOUS!!!

Greetings from over the big pond!

----Freda

shawkl zei

Please add a translate button to your sidebar. I only know English...and feel that I'm missing out on a wonderful blog because I don't understand your posts at all.
It would be appreciated.
Thanks,
Kathy

Terray zei

Goed plan...wie weet.
Het ziet er wel ingewikkeld uit, je blok.
Maar het resultaat is prachtig!!

Groetjes
Tertia

Anoniem zei

Roos heel veel succes met het uitwerken van dit plan !!!!!
Groetjes Mien B.

Mascha zei

Goed bezig.
Groetjes, Mascha