Pagina's

vrijdag 8 maart 2013

Kerst sterren.... Christmas stars


Het is bijna Pasen en ik zit hier nog steeds ijverig kerststerren te maken.
Nog maar 5 blokken te gaan voor de kerstquilt en dan kan ik randen gaan borduren.
 
It's almost Eastern and I'm still making Christmas stars.
Five blocks to go for the Christmasquilt and then I can start stitching the borders.
Er was alleen één probleempje.... ik had een rode ster teveel maar ik had niet genoeg stof om er andere puntjes in te zetten.
 
There was only one little problem.... I had one red star too many but not enough fabric to make another point in it. 
Ik heb daarom maar een ander stofje, wat er qua kleur veel op leek, gebruikt.... kan heel goed.

That's why I used another piece of fabric with simular colour.... it worked out well.
 
 
GROETJES ROOS

6 opmerkingen:

Heleni zei

Sterren stralen altijd Roos, niet alleen met Kerst.
Hij wordt prachtig.

gr.Heleni

Carla A Few Of My Favorite Things zei

Those are called make do blocks and often they are what makes a quilt sparkle. You have done a lot of stitching, this is going to be so wonderful once it is quilted.

marion zei

kan prima

Francien zei

Oh het wordt een prachtquilt hoor Roos....wat maakt het uit waar je aan bezig bent als het maar met plezier is.....en Kerst is het zo weer.....fijn weekend verder....Francien.

mieke zei

Die ene rode ster, maakt het juist weer net iets aparter.
Hij / het is heel mooi. Succes met de laatste loodjes.

Quilting Moesje zei

Wat wordt je sterrenhemel snel groot :o))

Leuk dat hij RUIM voor kerst af kan zijn ;o)

Groetjes,
Simone