Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

International Quilting Day

Happy International Quilting Day!
Vandaag is het de Internationale Quiltdag en wat doe ik....
 
Today it's International Quilting Day and what am I  doing...
....ik moest zonodig het griepvirus oplopen in plaats van het quiltvirus.
Af en toe wordt er wel een steekje gedaan maar de meeste tijd hang ik ergens rond...
 
...I had to catch the flu virus instead of the quilting virus.
I do a stitch now and then but most of the time I'm hanging around... somewhere...
 
GROETJES ROOS

7 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Snap helemaal wat je bedoelt!!
Hier is het ondertussen al iets beter......., heb net quiltcam (nou ja, hoet het nu heet, weet ik niet....) gekeken van Bonnie Hunter.
Altijd zulke goede tips!
Is wel een goede afleiding....
Lieve groet en beterschap!
Ria.

Heleni zei

Achjee Roos, da's heel vervelend. Eigenlijk heb je helemaal geen tijd om ziek te zijn hè. Ik snap 't helemaal.
Beterschap.

Rina zei

Beterschap

quiltingmieke zei

piep, je heel goed verzorgennmeid, want het is e virus niet van de poez,
ennvoor ons is het elke dag quiltdag toch?

knufje Mieke

yvonne zei

Ach Roos toch !!!
Knap maar lekker op ...
Groetjes yvonne

marion zei

Beterschap...........

Quilting Moesje zei

Hopelijki ben je intussen weer opgeknapt !
Anders beterschap nog hoor !

Groetjes,
Simone