Pagina's

zondag 3 maart 2013

Applicatieles 3....Applicationlesson 3

 De volgende keer moet ik toch maar meteen beginnen met een nieuw blok en niet eerst een week afwachten.
 
Next time I must start right away with the new block instead of waiting for a whole week because it takes a lot of time to finish one block.
 Blok 3 deden we met de Needleturn methode en die vond ik van het begin af aan al leuk om te doen.
Eenmaal bezig schoot dit blok dan ook het beste op.... en ik weet het wel.... ik kan er mijn tijd over doen... maar ik blijf toch graag een beetje bij.
 
 We did block numbre 3 with the needleturn method and from the start I liked this way the best.
Once I started this one I made good progress...and I know... I can take my time to do it....but I like to keep up with the lessons.
 Tadaa... weer eentje klaar.

Tadaa... another one finished.
Het begint al een aardig stelletje te worden.

I like these four together.
 
GROETJES ROOS


6 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat heb je dit netjes gedaan.

Heleni zei

Wow Roos, wat mooi. Je krijgt de smaak aardig te pakken hè.

ria vogelzang zei

Roos, wat prachtig! Wat lijkt me dat leuk om te doen!
Veel plezier!

marion zei

een heel aardig stelletje, ze zijn prachtig

jolanda zei

Wat zijn ze mooi! En wat een leuk werk dat appliceren hé?

yvonne zei

jij heb eigenlijk geen les nodig!!!
Ze zijn geweldig

groetjes yvonne