Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Applicatie les 4....Applicationlesson 4

Eindelijk is blok 4 ook klaar, het was weer een heel gefrot om al die kleine blaadjes een beetje netjes te krijgen maar ik ben er , na een paar keer opnieuw te zijn begonnen, toch tevreden over.
De volgende les ligt alweer uitgeprint klaar, we gaan dan werken met reverse appliceren.... ben benieuwd.
 
Finally block 4 is finished too, it took a lot of rigging up to get those tiny flower leaves tidy but, after starting all over a few times, I'm satisfied.
I already printed out lesson 5, then we learn all about reverse application... I'm curious about it.
 
GROETJES ROOS

10 opmerkingen:

Mascha zei

Hier mag je zeker tevreden over zijn. Het is een mooi blok.
Groetjes, Mascha

Impera_Magna zei

Very nice! You're doing great with the applique... but I'm not at all surprised!

:)

Greetings from across the big pond!

----Freda

Neferi zei

Oh dear, lovely ♥

Jane in Wales zei

Heel mooi blok! Daar kun je zeker tevreden over zijn.
Reverse applique vind ik altijd heel fijn, dus ik hoop dat jij het ook met plezier gaat doen!

Karen zei

You are learning applique very well.

Conny's-blog zei

Een heel mooi blok zo joh.............liefs.Conny

Corina zei

goed gelukt hoor!

Kleine Vingers zei

Het ziet er mooi uit. succes verder.
Groetjes

jolanda zei

Wat mooi is je blok geworden! Ik ben benieuwd hoe dat reverse appliceren je bevalt. Dat heb ik zelf nog nooit gedaan en wil het ook wel eens proberen.
De sterren uit je vorige bericht zien er trouwens ook schitterend uit!!!

Hennie zei

je blok is erg mooi geworden, succes met de volgende.

Fijne paasdagen Hennie.