Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Werk in uitvoering.....Work in Progress

 Kennen jullie deze nog.... de zandlopertjes die ik in de trein zou maken.
Er zijn er intussen wel weer wat bijgekomen maar om de een of andere manier wil deze niet lukken.
 
Do you remember these... the hourglass blocks I would make at the train.
In the mean time I made several of them but one way or another... it's not my thing.
Ik blijf het te bont vinden...
 
I find it to multi-coloured...
 
Nou kan ik alles laten liggen tot ik het misschien ooit wel mooi vind...of alles lostornen en overal ecru stofjes aanzetten.
Voor mij is er dan maar één oplossing.... uithuilen uh.. uithalen en opnieuw beginnen.
 
Now I can do two things.... I put it away and hope, someday I like it... or I can unstitch everything and sew light fawn fabrics on to it.
For me there's only one solution... unstitch everything and start all over.
 
GROETJES ROOS

10 opmerkingen:

marion zei

oooh wat jammer, ik vind hem prachtig zo........ maar jij bent jij

Quilting Moesje zei

Oeps ... moet dat nu echt ???

Ik herken het wel ... mijn huisjes vind en vooral vond ik ook vaak voor mijn idee te druk of te bont ....te donker etc...
en dan in eeen bepaald beeld/licht /afstandvond ik ze toch wel weer lief en mooi ... (vooral door een foto ervan te bekijken)

Daarom ging ik toch (maar)weer verder ....

Als je de leuke zandlopertjes eerst maakt en dan bij elkaar legt ? Ik vind ze juist leuk :o))
En van een afstandje bekijken ...

Succes met ze hoor !
Groetjes,
Simone

mieke zei

Nu alleen nog blokjes maken, met de voor jou mooie kleuren. En dan deze er onder verdelen !!??
Succes.

Guusje, zei

Ik vind het wel mooi zo maar ja wie ben ik. Succes met uithalen.

ria vogelzang zei

Misschien wel een beetje druk (daarmoetjeinderdaadvanhouden..), maar je hoeft toch niet alles uit te halen ..... 8/

Grooetjes, Ria.

jolanda zei

Ik denk dat ik ook nog even zou wachten om alles uit te halen. Gewoon eerst lopertjes maken die je wel mooi vindt en dan kun je altijd later nog bekijken wat je met deze doet.
Misschien blijken ze dan wel heel goed te combineren met je nieuwe zandlopertjes?

Conny's-blog zei

Toch vind ik hem mooi hoor, maar jij bent hem aan het maken. Je haalt wel veel werk op je hals nu.............liefs.Conny

Terray zei

Oh zonde....het doet juist zo lekker scrappy achtig aan.
En nu.....??
Ben benieuwd wat je ervan gaat herstellen.
Succes
Tertia

yvonne zei

Jammer!!!
Het is druk maar dat is juist zo leuk aan dit patroontje.

gr yvonne

Heleni zei

Uithalen....????? Zonde, niet doen Roos.
Gewoon lekker van alles door elkaar is zóóó leuk. Echt waar. Je zult 't zien!

groet, Heleni