Pagina's

zondag 17 februari 2013

De tweede les.... The secon lesson

Het tweede blok is eindelijk klaar, in het begin was het nog wat uitproberen, waar kan ik het beste beginnen, in de punt of op het rechte stuk, hoe moffel ik die rafeltjes weg en hoe krijg ik die papiertjes er weer uit.
Maar het is me gelukt.... nu even kijken wanneer ik tijd heb om aan het volgende blok te beginnen.
 
I finally finished the second block, at the beginning I had to figure out where to start, at the tip or somewhere on a straight part, how can I push away those raw edges and how will I get those tiny pieces of paper out.
But I did it... now I just have to figure out when I have time to start on the next block.
 
GROETJES ROOS

3 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Prachtig, wat een leuk blok! Ik moet ook eigenlijk nodig weer eens wat appliqueren....... voel gewoon het gemis... (en ik mag van mezelf niet iets nieuws beginnen..... ;( ....).
Misschien toch maar snel even een Janeblokje zoeken... (of een SBS..).
Fijne avond nog en geniet van je prachtige verjaardagskadootjes, super!
Ria.

Mascha zei

Het is goed gelukt. Mooi.
Groetjes, Mascha

Jane in Wales zei

Het is een heel mooi blok geworden, daar kun je trots op zijn! Je hebt ook mooie stofjes gebruikt.