Pagina's

woensdag 9 januari 2013

Veranderingen.....Changes

Gisteren ben ik toch nog even op de bouwplaats geweest.
Ik was niet tevreden over de sporthal en besloot om hem toch te vervangen voor een huisje.
Yesterday I was on the building site again.              
I wasn't satisfied about the Sports hall so I changed it for another house.
Het grote huis in het midden is ook nog een beetje aangepast, een rond raampje in de deur en een dikke mus op het dak en natuurlijk mochten onze konijnen niet ontbreken, ik zie nu dat ik de bloempot naast de deur nog ben vergeten dus die moet ook nog even doen voor ik hem kan sandwichen.
I also added some changes to the big house in the middle, a round window in the door and a fat sparrow on the roof and of course I had to find a place for our rabbits too, now I see that I forgot a big flowerpot next to the front door so I have to do that befor I can sandwich it.

GROETJES ROOS





2 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Geweldig hoor!:o)

Succes met de laatste steekjes ...
Groetjes,
Simone

Anoniem zei

Toch vind ik het geloof ik jammer dat de sporthal weg is.
Kun je er niet je etiket van maken?
Groetjes Mien B.