Pagina's

zondag 13 januari 2013

Klosjes...Spoolblocks

 
Quilters' Show and Tell
Had ik een mooi blogje voorbereid, vergeet ik het te plaatsen. Dom.
Ik had mijn klosjesquilt opgegeven om mee te doen aan de Quilters Show and Tell  en dan vergeet ik het te plaatsen op vrijdag.
Ik zou het natuurlijk leuk vinden als jullie op mijn quilt stemmen maar er staan ook andere hele leuke op.

I prepared a blog for last friday, did I forget to post it. Nor smart.
I entered my spoolblock quilt for the Quilters Show and Tell.
I would love it if you all vote for my quilt but there are a lot af other beautiful quilts to see.
 
GROETJES ROOS

8 opmerkingen:

Grit zei

DEr ist wunderschön geworden.
Liebe Grüße Grit

Kleine Vingers zei

Nog niet bij de Show and Tell gekeken, maar de klosjesquilt vind ik erg mooi.
Groetjes

Conny's-blog zei

Wat een mooie klosjes quilt zeg, prachtig die kleuren..............liefs.Conny

Guusje, zei

Ik zal eens gaan kijken vanmiddag hij is en blijft erg mooi.

ria vogelzang zei

Tuurlijk ga ik even kijken!
En wat een pracht is het toch geworden!!!!
Fijne zondag!

Impera_Magna zei

I voted for your beautiful spoolblock quilt! Good luck!

Greetings from the east coast of the US!

----Freda

Anoniem zei

Roos mijn stem heb je.
Ja er is heel wat moois te zien .
Groetjes Mien B.

mieke zei

Stem 67 is van mij, helaas zijn er die meerdere stemmen hebben.