Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

De top is klaar.... The top is finished..


Het is me gelukt om gisteren de top van de huisjes quilt af te krijgen, netjes op tijd zoals ik het gepland had. Ik wil deze niet laten liggen maar zo snel mogelijk gaan quilten.
 
I did it, yesterday I finished the top of the little houses, just in time.
The plan is to quilt it as soon as possible.
Zelfs de sporthal heeft een plaatsje gekregen.... ik ben er nog niet helemaal tevreden over maar ik denk als er nog de nodige lijntjes geborduurt zijn hij wel lijkt.
 
Even the sportshall got his own place... I'm not totally satisfied about it but I hope, when I add some stitched lines, it looks better.
Van deze foto heb ik hem nagemaakt.... misschien moet ik het dak nog wat aanpassen.
 
This is the picture I took as an example... maybe I have to adapt the roof a little bit.
Na de oliebollen zijn de dames met hun vriendinnen op stap gegaan en hebben wij lekker oud en nieuw met ons tweetjes gevierd...
 
After the doughnut balls our girls went out with their friend so we cellebrated New Years Eve just with the two of us ...
... en zijn we rustig het nieuwe jaar ingerold.
Ik wil bij deze iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog en ik hoop dat we er samen weer een geweldig mooi en kreatief jaar van kunnen gaan maken.
 
...and we quietly rolled into the New Year.
I want to thank everyone for reading my blog the last year and I hope to make another great and creative year together.
 
GROETJES ROOS
 


14 opmerkingen:

Marjo B-W zei

Je huisjesquilt is leuk en origineel! Mooi om te zien. Ook voor jou de beste wensen voor 2013.
Groetjes, Marjo B-W

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden en heel speciaal en voor jullie ook een goed, gezond en creatief 2013 gewenst.

Jane in Wales zei

Hij is erg mooi geworden. ik denk ook dat met een paar borduurlijntjes die sporthal er heel goed zal uitzien. Mooie kleuren allemaal!
Ik wens je een goed jaar met veel quilts!

Manuela zei

Happy New Year, Roos!
Wonderful finish.
Manuela

marion zei

een gelukkig en gezond 2013

Annemieke Nierop zei

Ook voor jou de beste wensen voor het schone nieuwe jaar! Maak er een mooi 2012 van!

Groet,
Annemieke
(Quilts van kippetje)

Impera_Magna zei

What a wonderful finish, Roos! I love your little houses (+ sportshall) quilt! You did a great job with this one, dear friend!

Greetings from North Carolina, US with many good wishes for a wonderful 2013 for you and yours!

----Freda

Dear Jo zei

Een mooie quilt! Hopelijk volgen er veel in 2013. Alle goeds gewenst!

wienblog zei

Love your little houses!
Happy New Year, wish you a great 2013. (:

Klaske zei

De beste winsken foar 2013 Roos!

Suzanne zei

What a gorgeous quilt - the house are so quite. Well done Roos.

Happy New Year and may 2013 be full of fun and quilting!

Suzanne

FarahLin zei

It's lovely, Roos! Wishing you and your family a happy new year and thanks for sharing your beautiful creations last year. Hope this year will be as productive and creative. =)

Magnolia Bay Quilts zei

The houses are beautiful! I hope you have a very happy New Year!

yvonne zei

een heel fijn en gelukkig,gezond 2013.
Dat je nog maar veel mooie dingen mag maken groetjes yvonne