Pagina's

zondag 27 januari 2013

Bijna klaar.... Almost done.

 Nadat ik gistermorgen 4 uurtjes had gewerkt nog even lekker een brood gebakken.
Ik bak al mijn brood zelf maar man en kinders houden het liever op het brood van de bakker... daar snap ik nou helemaal niks van, er gaat toch niets boven een eigen gebakken sneetje brood!
 
Yesterdaymorning I had to work for 4 hours and in the afternoom I baked a delicious bread.
My family prefers the bread from the baker..... I don't understand that, there's nothing better then homebaked bread!
Na nog wat gerommeld te hebben in huis ben ik maar weer verder gegaan met het quilten van mijn huisjes. Het schiet al lekker op, het hele middenstuk is nu klaar en ik hoef alleen nog de buitenste rand en de letters.
Vanmiddag moet ik weer gaan werken maar ik denk dat ik zometeen nog even lekker op de bank ga zitten met m'n huisjes.
 
After some messing around in the house I went working on the houses again. I'm almost done, the center piece is finished I only have to work on the last round and the letters.
I have to go to work this afternoon so I think that I will do some stitches till it's time to go to work.
 
GROETJES ROOS

7 opmerkingen:

Annemieke Nierop zei

Dat brood ziet er lekker uit!
Rare familie heb jij hoor... ;-)
Bak je het brood los in de oven of in een broodbakmachine??

Groet,
Annemieke

http://quiltsvankippetje.blogspot.nl/

Impera_Magna zei

Homemade bread is always much better... but some folks don't have educated palates... ;)

Love your little houses... it already a stunning quilt!


Greetings from the US!

----Freda

Mitts zei

Roos, what a beautiful name, I have a Tante named Roos! Thank you for your comments on my blog about the beautiful birds. I was so sorry to leave Holland this past year, I really wanted to sat much longer. I simply adore your Klosjes quilt, one project I wish to sew this year sometime. My dutch writing is not good so English will have to do, I can speak and understand my native language much better than I am able to write it. LOL Do come back and visit me again, so nice to have visitors.

Quilting Moesje zei

Mmmm dat klinkt juist heel lekker, bij mij thuis zouden ze dat vast juist wel willen !

Zou het gewoon worden als je steeds zelf bakt ....

Nou geniet er zelf dan maar van :o))
Groetjes,
Simone

marion zei

Is inderdaad veel lekkerder, zelfgebakken brood....veel plezier met je laatste steekjes

zipjezopje zei

Er gaat niets boven vers gebakken brood uit eigen keuken, zalig!En de blokken zien er mooi uit, van blogje hieronder.

zipjezopje zei

Er gaat niets boven vers gebakken brood uit eigen keuken, zalig!En de blokken zien er mooi uit, van blogje hieronder.