Pagina's

zondag 30 december 2012

Update

 Van de laatste 2 rijen voor de huisjesquilt zijn er al weer 10 huisjes klaar, de laatste 7 liggen al geknipt klaar en voor ik straks moet gaan werken wil ik proberen of ik de sporthal nog af krijg.
Ik ben benieuwd of ik het morgen op tijd af krijg.
 
I already finished 10 of the last 17 houses, the last 7 are ready to sew and I want to try to make the sports hall before I go to work this afternoon.
I wonder if I'll finish it tomorrow in time.
Eergisteren kregen we nog een kaartje van mijn broer en het mag duidelijk zijn dat daar gezinsuitbreiding komt het komende jaar....... ik word weer tante.
En jullie weten wat dat betekend..... er mag weer iets gemaakt worden....
 
The day before yesterday we,ve got a card from my Brother and his family and as you can see they're expect addition to the family.... I'm gonna be an Aunt again.
And you all know what that means.... I can make something...
Voor Stijn had ik het RupsjeNooitGenoeg Speelkleed gemaakt en dat krijgt natuurlijk een vervolg.
Deze keer wil ik een babyquiltje maken, natuurlijk ook weer van RupsjeNooit Genoeg, maar eerst moeten de huisjes af.
 
Stijn got the Little Catterpillar Quilt and his baby brother or sister will get something too from the Little Catterpillar.
This time I want to make a babyquilt but first I have to finish the houses.
 
GROETJES ROOS



9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zal dat gaan worden voor de nieuwe baby?
Groetjes Mien B.

Guusje, zei

Succes met de laatste huisjes en wat leuk weer tante worden.

Impera_Magna zei

The little houses are so cool and I can't wait to see the sports hall!

Congratulations on your new niece- or nephew-to-be! How exciting! And you get to make another baby quilt too!!!

Best wishes for 2013 to you and your family!

Greetings!

----Freda


mieke zei

Leuk dat je weer tante gaat worden.
Succes met het bedenken voor een nieuw kleed.

De huisjes ..... goed volgehouden hoor.

Fijne jaarwisseling en de Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar.

Heleni zei

Dat is leuk om weer tante te worden. Het zal vast en zeker weer een schattig quilt worden voor de nieuwe baby.
Ik wens je alle goed toe voor het Nieuwe Jaar.

gr.Heleni

Judith zei

Gefeliciteerd, altijd spannend! De beste wensen voor 2013

marion zei

ook voor jou een geweldig gezond 2013 en gefeliciteerd en wat een goed idee weer een rupsje nooit genoeg

wilma oud zei

Proficiat dat je weer tante wordt. Ik ben benieuwd wat je gaat maken en de huisjes.....er is geen quiltpolitie die zegt dt ze ook perse op 31 dec.2012 klaar moeten zijn, al zou dat wel leuk zijn, maar het plezier erin houden. Heel veel goeds wens ik jou en je geliefden voor 2013. Hartelijke groeten van Wilma

Supergoof zei

Geweldig MOOI je huisjes!
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)