Pagina's

zondag 16 december 2012

 Op het moment ben ik alleen maar bezig met de kerststerren, het is echt een verslavend werkje.
Ik wissel wel het één en ander wat  af, wat puntjes van de sterren, dan weer even borduren en de eerste rij staat ook al aan elkaar.
 
At the moment I'm only working  on the Christmasstars, it's a very addictive thing to do.
Alternately I work on the stars and do some stitching, I even sewed the first row together.
Eigenlijk kan ik niet wachten tot deze klaar is, ik ben zo benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien.
 
Actally I cant wait till this quilt is finished, I'm so curious how this one looks like when it's done.
 
 
 
Groetjes Roos

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha bezige bij ,dat gaat een juweeltje worden !
Groetjes Mien B.

Wilma Kuin zei

Hij is prachtig!!!

Grit zei

Einfach wunderschön.
Das wird fantastisch.
Liebe Grüße Grit

jolanda zei

Ja ik ben ook ontzettend benieuwd. Maar dat gaat vast helemaal goedkomen, want dit ziet er al prachtig uit!!

Hennie zei

Hij wordt prachtig Roos, wat een bijzondere sterren zijn dit ! ! !

Groetjes Hennie.

Quilting Moesje zei

De borduurtjes ertussen zijn ook heel leuk!

Veel stralende sterren steekjes gewenst verder :o))

Groetjes,
Simone

Shirley zei

Schitterend, ik kwijl het toetsenbord onder!

Carla A Few Of My Favorite Things zei

I found your blog thru your post on Celbrate Hand Quilting on FB. I agree about quilting and blogging, so nice to share similiar interests. I also love that the internet lets you see what other in different countries are doing? Your work is lovely I enjoy using embroidery with quilting a great combination.