Pagina's

dinsdag 4 december 2012

Gisteren had ik eindelijk het laatste geborduurde blok van de kerststerren quilt af en, ondanks dat er maar 1 rendier voor de slee staat vind ik het toch een geslaagd blok geworden. Misschien borduur ik er toch  nog  wat sterretjes bij.
 
Yesterday I finally finished the last stitched block and although there's only 1 reindeer I think it became a nice block. Mayby I also add some stars to it.
Na wat passen en schuiven heb ik een opstelling van de blokken gemaakt en moeten er nog 25 kleinere gemaakt worden.
Het wordt nu wel even spannend want ik weet niet of ik genoeg stof heb, daarom ga ik alle blokken alvast tekenen en knippen zodat ik, als ik wat tekort kom, tijd heb om te zoeken waar het nog te krijgen is.
 
After fitting all the finished blocks together I have to make 25 smaller ones.
Now it's gonna be a little exciting because I don't know if I have enough fabric, that's why I started drawing and cutting all the remain blocks so  I have enough time to look for the fabrics I don
t have enough.
 
Groetjes Roos

5 opmerkingen:

Ineke van den Akker zei

Wat gaaf!!!

Quilting Moesje zei

Oh ... wat ben jij toch heerlijk bezig , zo te zien :o)
Inderdaad erg leuk de geborduurde slee met rendier :o))

Ik hoop ook snel weer wat lapjes vast te houden ;o)

Groetjes,
Simone

jolanda zei

Erg leuk en dat er maar 1 rendier voor staat, maakt toch helemaal niet uit? Het komt er wel superleuk uit te zien hé?

Dear Jo zei

Hartstikke leuk!!! Maar best veel stitchwerk, hè? Fijn dat je daar klaar mee bent.

yvonne zei

heel mooi en fijne dagen gewenst!!!