Pagina's

zondag 23 december 2012

Fijne feestdagen.....Happy Holidays

Ik kon het natuurlijk weer eens niet laten, in plaats van eerst alles netjes af te maken en dan pas alles in elkaar te zetten, zoals het een slimme quiltster hoort te doen, moet ik weer gewoon beginnen met het in elkaar zetten van de blokken voor alles af is.
En dan maar hopen dat alles goed komt en er niet weer van alles uitgehaald moet worden omdat er iets niet goed zit.
 
Of course I couln't resist it,again. Instead of making all the blocks first and then sew everything together, as a smart quilter supposed to do, I have to sew everything I have together befor I finished all the blocks.
Now I can only hope I'll do it all right or else I have to unpick it all.
De kerststerren worden voorlopig even netjes, in het zicht natuurlijk, in de mand gelegd want ik zou heel graag dit jaar de top van mijn huisjesquilt af willen hebben.
 
For now I'll put the Christmas stars in a basket, in sight of course, because I would like to finish the top of the little houses befor the end of this year.
Nog 1 rijtje boven en nog 1 rijtje onder en dan is hij groot genoeg.
Voor in de bovenste rij wil ik de sporthal,die wij in onze wijk hebben,er nog bijmaken.
Hij wordt dan wel begin 2013 afgebroken maar het was wel een bekend punt in onze wijk waar wij heel wat uurtjes hebben doorgebracht.
Dus nog 17 huisjes en een sporthal te gaan.
 
One  row on the top and one row on the foot and then it's big enough.
In the upper row I want to make the sports hall, we have in our neighbourhood.
They're going to  pull it down in the beginning of 2013 but it always was a well known building and we spent a lot of time there.
So still 17 houses and 1 sports hall to go.
Verder wil ik iedereen bedanken voor het massaal lezen van mijn blog en voor alle leuke, lieve en hartverwarmende reacties die jullie achtergelaten hebben.
Ik wens jullie dan ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe en dat we elkaar weer vaak tegen mogen komen op het grote wereldwijde web.
 
Further I want to thank everyone for reading my blog and for leaving all those nice, sweet and heartwarming reactions you left.
I want to wish you all a Merry Christmas and a Happy New Year and hope that we'll meet again on the big world wide web next year.
 
GROETJES ROOS

19 opmerkingen:

Francien zei

Jij ook bedankt voor je lieve reacties bij mij Roos....en wat ik hier zie is prachtig...het worden geweldige quilts.....fijne feestdagen en tot 2013....zit hier met een stapeltje quilttijdschriften voor een nieuw projectje dan...maar er staat zoveel moois in ik kan ook niet kiezen.....dat zelfde dilemma had er ook al een quiltster op FB bij de groep....denk dat er wel meer zullen zijn....jij hebt voorlopig je handen nog vol aan deze twee beauty,s.....groetjes Francien.

Elly's freubel hoekje zei

Op quilten staan geen regeltjes volgens meerdere, het is vooral genieten!
En dat doe je... dat straalt van je beide prachtige tops af
Lekker doorgaan op de manier zoals het voor jou goed voelt
Hele fijne liefdevolle Kerstdagen!
Elly

Neferi zei

Merry Christmas.

yvonne zei

Roos ook bij mij ben je wel langs geweest .
Daar voor dank, hele fijne feestdagen en een goed 2013

liefs yvonne

Heleni zei

Ik heb 't al vaker gezegd maar je huisjes zijn super Roos. De welkomteksten in verschillende talen maakt het een heel persoonlijk quilt. Heel erg leuk idee.

Fijne Kerst.

Quilting Moesje zei

Nu kunnen we al fijn meegenieten van je mooie Quilts ( in wording) :o)))
Je huisjes zien er ook geweldig uit ,
en je kerst quilt is zo mooi met de borduursels en kerst teksten erbij!

Dat we nog maar heel lang van elkaars verhalen,quilts, foto's en blogs kunnen genieten :o))
Ook,
Fijne dagen en goed en gelukkig nieuwjaar !
gewenst !
Groetjes,
Simone

Manuela zei

Hello Roos,

Prettige Kerstdagen and a Happy New Year.

Liebe Grüße
Manuela

Opoe gea zei

Het ziet er gezellig uit met die mooie quilts
Jij ook fijne dagen
Groetjes Gea

Grit zei

Liebe Roos,
ganz schöne Feiertage und ein frohes neues Jahr 2013.
Liebe Grüße Grit

Jane in Wales zei

O wat mooi zijn je huisjes! En die mooie sterren. Ja, dat ongeduld om het in elkaar te zien ken ik ook zo goed...
Fijne Kerstdagen!

jolanda zei

Voor jou en je gezin ook hele fijne, gezellige dagen gewenst Roos en natuurlijk tot in het nieuwe jaar!!!!
p.s.: Ik moest van de week nog aan je denken toen ik in de boekhandel een laatste kerstkaart aan het uitzoeken was voor iemand. Er stond namelijk ook een kaart bij met de kerstwensen in allerlei talen... misschien iets voor je quilt? Moet je even snel bij jou bij de boekhandel gaan kijken. ;-)

mieke zei

Ook voor jou hele fijne dagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

De sterrenquilt gaat echt super worden.
De huisjesquilt ook.
grtjs Mieke

marion zei

ik lees je blog met veel plezier en heb de eer gehad je dit jaar te ontmoeten. Ik wens je zalige feestdagen en een gelukkig gezond 2013.

Anoniem zei

Roos jij bedankt voor al je gezellige logjes waar ik van mocht meegenieten.
Ik wens jou met je gezin heel fijne feestdagen (met tussendoor ook wat quiltplezier) en tot ziens in 2013.
Groetjes Mien B.

Impera_Magna zei

You've created so many lovely things this year, Roos... and your houses (and one sports hall) quilt is going to be spectacular!

Wishing you and your family a happy holiday season and all good things in 2013!

Greetings from NC USA!

----Freda

Guusje, zei

Je bent met twee erg mooie quilts bezig. Ook voor jullie hele fijne Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2013 gewenst.

Supergoof zei

Ben helemaal *FLIEFT* op je kerstquilt,...
Fijne kerst en lieve groetjes van mij,
:o)

ria vogelzang zei

Hoi Roos, wel erg laat, maar toch nog heel fijne dagen en een gezond, creatief en liefdevol 2013 gewenst!
Lieve groet, Ria.

Ingrids strik og patchwork zei

Hi
I really love your housequilt.
Houses is always fine to do and there so many ways to sew them together.
This is one of the best :o)

Best wishes
Ingrid